Måndag

Brrrr idag är det kallt! Eller inte jättekallt egentligen, typ -3, men det märks när det varit nästan +10 hur länge som helst! Är glad att jag var ute och galopperade lite i skogen igår när det var mjukt i backen. 
 
Idag så har vi hoppat lite studs i ridhuset, det var lite lustigt, jag hade ju tänkt göra det från början men när jag kommer fram till ridhuset så var det någon som redan byggt upp just studs! Ibland ska man ha lite tur. Det var Ewa och Martina som skulle hoppa lite så jag fick dessutom sällskap, hur bra är inte det? CC skötte sig fint, var lite beredd på att han skulle busa till det, och han var lite busig när jag red fram men sen skärpte han till sig och skötte sig bra. 
 
Emma kom oxå och hälsade på oss idag, och hon ville att vi skulle ställa upp som modeller för hon skulle fota julkort. Självklart gjorde vi det och trotts att det inte var snö fick vi till jättefina kort! Vi hade ju tur att det var kallt just idag så vi kunde fotografera i frosten. Ni får se bilderna längre fram! Tills dess får ni nöja er med denna på mig och CC när vi är på väg till ridhuset idag. 
 
 

Kommentera här: