Ridhäst-löp

Fick en fråga angående när nästa ridhästlöp kommer annordnas, svaret är, jag vet inte riktigt, men när jag får veta det så lovar jag att meddela er!

Ni kan hålla koll på www.unggalopp.nu samt på www.a-hovslageri.se för där postas all info om nya sådana här tillställningar.

Idag fick jag jobba över 2h, så jag hann inte rida. Men det känns inte som om det är världens ände direkt, jag tycker gott att de kan ta det lugnt en dag till efter vaccinationen, och Diesel kan behöva en vilodag att smälta allt nytt på, så ingen skada skedd. Imorgon ska jag hämta havre och sen bär det av till ridhuset med Lina för att hoppa lite med Celie.

Kommentarer:

1 Celie:

Wihoo! :) Sjukt häftig bild! Han passar verkligen i rött.

2 Jessica:

Jäääklar vilket muskelpaket! Asgrym bild, sån sjuk POWER! :)

Kommentera här: