Itzy-bitzy

Nu är sommarlovet över för min 3åring Itzy, hon fick komma in i lördags eftermiddag, och i söndags red ja gför första gången sedan treårstestet. Det gick fint, hon var ju spänd, men skötte sig bra. Jag tror inte hon bryr sig så mycket på att jag sitter på faktiskt, det spända kommer nog snarare från att hon inte riktigt förstår vad hon ska göra. Jag tror att det hela släpper när hon kommer ut i skogen, vilket jag hoppas vi kan göra ganska snart.
 
Itzy är mycket rejälare byggd än CC, så varken hans eller Zamonas sadel passar henen. Fyndade dock en nästan helt oanvänd Prestige Paris D som passar henne kanon. CC har oxå en Prestige Paris, fast en K, och hans är 34 i bommen medan denna var 36 i bommen. Skönt, jag sitter bra i Prestigesadlarna så jag är väldigt nöjd över att båda kan ha dessa sadlar än så länge. 
 
 

Kommentera här: