Pay and Jump

Igår åkte jag på P&J med herr grå, jag ville gå ner lite i klasserna och ge honom ett lätt jobb som ändå var med ite allvarskänsla för att få bort känslan efter stoppen. Bästa groomen far var med, han börjar bli en fena på det hela nu! Mor var oxå med och tog jättefina kort. 
 
Jag red 100+110 och det kändes plättlätt, CC var fin ochvi hade en jättebra känsla och jämn rytm i båda rundorna. Jag var inte nervös så jag red ordentligt och då blev det ju bra. Det brukar ju vara så, är jag nervös så blir det pannkaka. CC lekte ju runt det hela, är så roligt att sitta på en häst som får allt att kännas så himla enkelt. Nu är ju kanske inte 100+110 något svårt i jämgförelse med vad  vi gjort hitintills, men det är ändå en så härlig känsla när alla distanser stämmer och det bara flyter på lixom. 
 
Efteråt kom det fram folk till både mor och mig och berömde CC, sånt känns så kul och jag blir så stolt! Älskade lilla häst!
 
 

Kommentera här: