På önskelistan

Här är några fina saker från Hööks som iaf jag gärna skulle få i julklapp! 
 
Det här fina schabraket från Gold Medal heter Edison och kostar 399:- Hade varit så himla fint till CC och min fälttävlansoutfit! Synd bara att jag tycker Hööks schabrak brukar ha dåig passform, dessutom upplever jag att de ofta kasar under sadeln, så jag vet inte om det kanske är bättre att beställa typ från Mias, lite dyrare men då får man ju bra kvalitet! 
 
 
Nästa snygga schabrak kommer oxå från Gold Medal och heter Brilliant, det kostar 449:- så det är lite dyrare. Tycker den här gråa färgen är snygg och tror det hade varit fint på CC som ju är grå/svart/vit, dessutom har det våfflad insida vilket jag tycker är sjukt bra. Men det är ju frågan om passformen här oxå... 
 
Den här tröjan från CRW heter Malva och kostar 699:-. Det står ju typ Rebecca på den, så himla fin, och dessutom i ull, så den lär vara varm och go! 
 
 
 

Kommentera här: