Julstök

Nu är julen avklarad, jag har jobbat lillejulafton, julafton och juldagen, annandagen spenderades med familjen då vi flyttade julfirandet så jag kunde vara med. Idag är det söndag, och ärligt talat den bästa dagen hitintills, jag är världens lyckligaste tjej! 
 
Nog om julen, mer om hästarna! 
 
I fredags styrketränade jag lite med CC, vi hoppade studs och 5,5an, gick jättebra och han skötte sig fint, det märks att han orkar mer och mer och det är kul! 
 
På onsdag blir det andra äventyr, då ska vi nämligen på indoor eventing (terrängträning inomhus), det ska bli skoj att se hur han väljer att tackla det! Går det bra så tänkte jag vara med på inomhusträning för Linda Algotsson den 24 januari, men först ska vi se vad han säger om onsdagen som sagt. 
 
 

Kommentarer:

1 Isabelle :

Vad kul med indoor eventing, det vill jag också mä på! Vet du om det finns plats kvar? Var är det ngnstans?

Svar: Ja det fanns plats kvar nyss iaf:-) kolla med Hanna Berg:-) vore superkul om du oxå kom!!
Rebecca Joli

Kommentera här: