Älskade djur!

Jag älskar min knasiga lille grå häst! Han är så duktig! Idag tömkörde Caroline honom, jag gick bakom med långpisken och petade på bakbenen för att få honom att jobba mer med dem. Han skötte sig så himla bra, lille prinsen! Fick faktiskt ganska bra aktivitet i bakbenen och han jobbade på hur fint om helst. 
 
Igår fick han vila, och i förrgår så red jag ut i Fogdaröd med honom, han älskar ju att bli riden där och var minst sagt taggad! Lite bock och bus blev det men mest för att han var glad. Härligt! 
 
Jag ska rida ut imorgon oxå, på måndag blir det nog lite trim och kanske lite bomarbete, sen får han vila på tisdag och onsdag, och på torsdag är det hopptränining. Ska bli skoj! 
 
Förresten, måste hissa det här schabraket från Antares, det är så himla bra passform på det, och sen är det ju snyggt och stilrent oxå och det är ju aldrig fel. Färgen är lite knas på bilden, det är helt vanlig marinblå färg egentligen. 
 
 
 
 

Kommentera här: