Världens bästa hingstunge!!

Åh va jag är glad för min fina CC-ponk! 
 
Igår åkte jag ut till betet för att raspa hovarna på honom. Jag var själv, vilket jag egentligen inte ville då det känns bra om någon kan hålla honom åt mig, men tänkte att jag iaf kunde prova. Ropade på honom, och som vanligt kommer han direkt, lilla hjärtat! Följer mig som en hund ut och står som ett ljus när jag binder upp honom i en staketstolpe utanför hagen och ger mig på hans hovar. Han är så himla duktig! Det är bannemig inte många tvåårshingstar man kan göra så med! Älskade, fina skrutt-pojken! ♥
 
 

Kommentarer:

1 Julia:

Verkar vara en riktigt härlig kille.

Svar: Ja han är helt underbar! Hoppas han kommer vara lika underbar att rida, men räknar med minst ett par luftfärder iaf haha!
Rebecca Joli

Kommentera här: