Lite omväxling!

Visst är CC och Itzy sjukt olika? Man kan knappt tro de är syskon! CC var mycket mer långlinjerad från början, och rörde sig bättre. Jag tror dock Itzy kommer röra sig bättre när hon växt ikapp sina sjukt långa ben! Men vi får se! Jag älskar henne lika mycket oavsett! Gud vad jag är glad för min fina fölunge! Hon är så himla underbar! Hon älskar att pussas så det är det vi gör mest, typ hela tiden för att vara exakt. Eller ja, vi kliar även rumpa och lyfter fötter, men nästan hela tiden pussas vi! 
 
Tänkte för omväxlings skull bjuda på fölbilder! 
 
Men denna gången bjuder jag på ett par på Itzys hagkompis Spånet, Carolines föl, e: Blue Hors Zack u: Soya. Hon kommer bli galet fin! Det är ju det positiva med att avla på gångarter helt klart, man ser vad man får lite fortare. Jag får ju snällt vänta tills det är dags för Itzy Bitzy att hoppa innan jag ser vad hon går för. Ska bli så kul att visa Spånet på fölvisningen i sommar! Får se om jag kan visa Itzy, det beror ju såklart dels på hur hon kommer utvecklas, men även på hur Zamona kommer hålla sig hullmässigt. Jag är orolig för henne. Hon är svår att hålla hullet på även utan föl, så det är lika nervöst som med CC. Jag visar inte om inte stoet är i bra form, så är det bara. 
 
Nog babblat, här kommer bilderna! 
 

Kommentarer:

1 Emma:

Jättefin!!! Så fina barn vi har fått allihopa :D

Svar: Eller hur! Vi är allt lyckligt lottade!!
Rebecca Joli

Kommentera här: