Trött, tröttare, Rebecca

Fy va trött jag är! De senaste dagarna har varit hektiska och omvälvande. Batman har bytt hem. Numera bor han i Norrtälje, hon Annelie, som förhoppningsvis ska kunna tävla lite fälttävlan på honom. Annelie har stor erfarenhet av både fullblod och fälttävlan och kan förhoppningsvis ta vara på Batmans kapacitet och ha mycket kul med honom. Hon har honom på prov nu i två månader, därefter köper hon förhoppningsvis honom. 
 
Han sov i släpet hela vägen från Varberg till Norrtälje, och när han kom fram åt han lugnt sitt hö och idag har han blivit jobbad på töm lite. Allt har med andra ord gått bra och det känns skönt i mattehjärtat.
 
Idag har jag hjälpt Maria och Karin på tävling. Fina hästar, fina ryttare och fint väder! Man klagar inte! Ina och Lina tävlade oxå, fast inte här nere såklart. Det var deras första riktiga hopptävling tillsammans. I första klassen blev Lina lite stark och tog inte Inas förhållning inför sista hindret så de fick ett pet där, men andra klassen var de nolla och hade dessutom snabbast tid! Det var en bed A så alla felfria "vann", men Lina och Ina var ju ändå snabbast så de vann faktsikt på riktigt tycker jag!
 
Nu har jag kört en runda på typ tio mil med motorcyklen, då är det vår på riktigt! 
 
Världens vackraste Batman, när han är sitt allra vackraste, vildaste och starkaste jag! 

Kommentera här: