Wooohooo!

En och en halv veckas liiiidande är över, äntligen satt jag på ryggen på en utav mina hästar igen! 
 
Eftersom Z är dålig (och just nu sämre än vanligt då hon troligen fått en spark på andra knäet och är elefanttjock i det... Kan hon inte bara sluta skada sig hela tiden är min fråga?) så förstår ni säkert att det var CC jag red. Han var mycket pigg och glad, var sjukt olydig på vägen till ridhuset, bockade och hade sig, men när vi väl var framme så skärpte han till sig och var riktigt fin. Vi har dock lite problem med härnpasseringarna, så när framåtbjudningen blivit lite mer konstant så är det detta vi ska träna på. 
 
Fick en fråga om jag inte kunde berätta lite om Zamonas, Batmans och Linas liv innan jag köpte dem, och självklart kan jag göra det. Kommer ett inlägg om det längre fram! 
 
Här ser ni ett styck elefanttjockt Zamona-ben. Inga sår, ingen feber och ingen hälta. Ett mysterium. I vanlig ordning. Och ja, hon har extremt mycket hår, även det i vanlig ordning. 
 

Kommentera här: