Planering

Oj oj oj, nu börjar allvaret! Såhär har jag tänkt att CCs vår ska se ut på ett ungefär. 
 
7/3 - Terrängträning hos Ted Velander
14/3 - Pay & Jump på Lunds Civila 80cm
11/4 - Tävlingsdebut, hoppning, 80cm Hässleholm
25/4 - Hopptävling hemma, 80+90cm
15-17/5 - Unghästklass på Eketorp Eventing? 
 
Utöver detta så är det väldigt oklart hur jag kommer lägga upp tävlingarna, allt hänger på hur jag kommer jobba, men det kommer bli ett par till hopptävlingar. Vi ska ju åka på Champion of the youngsters i augusti, och vi ska hinna rida någon riktig fälttävlan, vet bara inte var. Hade velat rida hos Ted men det blir svårt, måste ju få in sommarlov för CC oxå innan Youngsters. Hade velat rida hos Lisen och Peder på Grevlunda, men den tävlingen ligger mitt i den period som får bli CCs vila, så det går tyvärr inte i år, kasnke nästa år! 
 
Det hade varit superkul om vi kunde kvala till Breeders i någon gren, men det är inget jag kommer stressa mot, utan han får ta den tid han behöver. Det blir nog häst av honom förr eller senare oavsett. 

Kommentera här: