Tämligen värdelös

Jag tänkte försöka filma när jag red monkan häromdagen, gick sådär, punkten jag framförallt fallerade på var att jag inte hade någon som kunde filma... Men jag tänkte i min enfald att jag nog kunde lägga filmkameran på staketet och ändå se hur det såg ut. Det gick sådär. 

Jag bjuder härmed på en tämligen värdelös film när jag och Z struttar runt som en liten prick i horisonten, och smälter in något alldeles förträffligt i bakgrunden, som vanligt. Förslagsvis förstorar ni upp eländet så stort ni kan, gärna på en typ 52" TV eller motsvarande, och sätter er sådär nära som man aldrig fick göra när man var barn för man "kunde skade ögonen"... Ni kommer förmodligen inte se oss ändå, men det är ju så nyttigt att se sig själv rida ibland.... Tips från coachen: Ta med kameraman! 
 
 

Kommentarer:

1 caroline gustafsson:

Tämligen värdelös film :-(

Svar: Eller hur! :P
Rebecca Joli

Kommentera här: