Lite bevis på att det trotts allt bor en dressyrhäst i Z!

Här är lite bilder från i fredags när jag trimmade igenom programmet med Monkan inför tävlingen, då var hon betydligt mer avspänd och ridbar kan man ju säga! Nu ska jag bara få till min sits lite bättre oxå, måste skicka iväg min dressyrsadel! 
 
Hon är så häftig att rida när hon är med en! Så mycket power! Bitvis är det inte helt lätt att kontrollera henne, men det är så häftigt att känna alla hästkrafter som finns därinne! 
 
Hon är verkligen min drömhäst! Om än lite svårare än vad jag drömt om kanske, men helt ärligt, hade hon varit lättriden hade jag aldrig fått möjligheten att köpa henne, då hade hon kostat massor och förmodligen varit hos någon riktigt duktig... Ibland är det lixom bra att hon är lite knäpp oxå! 
 
 

Kommentarer:

1 caroline Gustafsson:

Den sista tycker jag är så fin så den ska du förstora!

Kommentera här: