The team!

Jag är så glad att jag har världens bästa team med mig i min satsning med hästarna! Jag är så enormt tacksam för att jag har så fina vänner, och hoppas verkligen att de känner att de får ut lika mycket av att vara en del av teamet som jag får ut av att ha dem med mig!
 
Idag var Evelina här och kände lite på Zamona. Var bara en kort sväng i skritt och trav i hagen eftersom Z är under igångsättning. Evelina red henne så fint och Z verkade trivas. 
 
Evelina är "fälttävlansexperten" i teamet, hon har själv ridit fälttävlan på absoluta elitnivå med bland annat EM-medalj i fälttävlan i bagaget. Hon har själv utbildat alla sina hästar och även omskolat en hel del galopphästar till fina rid- och fälttävlanshästar. Evelina är en fantastisk resurs och jag kommer förse henne med hästar så länge hon vill! Förhoppningsvis ska hon väl ha lika mycket nytta av mig och mina hästar som jag har av henne, för tanken är ju att någon av dem ska kunna komma upp sig i klasserna så småningom iaf! 
 
Utöver att Evelina är en fantastiskt duktig ryttare så är hon även en fantastisk vän som jag värdesätter högt, precis som jag gör med alla andra i Joli Sporthorses-teamet. Varenda en har spetskompetens inom just sitt område och en imponerande meritlista. Tillsammans ska vi göra vårt bästa för att bli bäst på häst, och hjälpa varandra! Och jag önskar av hela mitt hjärta att alla känner att de får ut lika mycket av vårt samarbete som jag gör! 
 
Evelina, Zamona och Itzy under dagens ridpass.
 

Kommentera här: