Data-krash!

Min dator är död. Efter 8 trogna år har den gått hädan, därav min frånvaro härifrån. Sorgligt men sant. Måste försöka hitta en ersättare, men det kommer bli svårt. 
 
Well well! 
 
Det har inte hänt så värst jättemycket här faktiskt. Jag rider Zamona och Itzy växer. Det mest spännande (och superroliga) som hänt är att jag fått låna Karin fina häst Rex V och tränat lite teamchasing. Jag och Maria skulle lära två nya tjejer lite om hur man rider teamchasing "som en vinnare" (hehe), och de var mycket nöjda! Speciellt kul var det nog ändå att den ena tjejen varit på de officiella träningarna men tyckte vi var bättre, men så är vi ju oxå SM-vinnare båda två, lite ska vi ju kunna! Vi vill lära ut att rida snyggt och kontrollerat. Teamchasing ska inte vara flängigt, det ska vara snyggt, välridet och proffsigt! Så det är så!
 
Här kommer lite bilder från kvällen, som var heeeelt magisk! 
 
 
 
Fina Rex och jag!
 
Jag och Rex hoppar fram.
 
 
Jag och Maria visar hur man ska hoppa av...
...landa...
 
 ...och le!!
 
 
Hoppar fram lite på ström.
 
Introducerar vattnet!
 
Riktigt bra att svalka benen efter träning!
 
...och så galopp upp ur vattnet!
 
Jag och Rex visar hur man hoppar den höga häcken, skulle tippa att den är ca 160cm, Rex är typ 175cm i manken!
 
Inga problem för mig och Rex!
 
Skrittpaus! 
 
Som sagt, fantastisk kväll!
 
Hästarna älskar att hoppa häck!
 
Maria (närmast kameran) hoppar tillsammans med en av de nya tjejerna.
 
...och så fick de känna på att hoppa tre stycken samtidigt!
 
...och den här bilden pretty much says it all; underbart att få rida på riktigt igen!!
 
 
 

Kommentarer:

1 Ulrika Lönnqvist:

Underbara bilder.

Som alltid. ;)

2 Lina:

Åh vad roligt det ser ut :D skulle dock aldrig våga göra det själv men ändå :P

3 Therese.K:

Vilka fina bilder :)

4 Julia:

Det ser verkligen underbart ut!

Svar: Det är underbart!! :)
Rebecca Joli

Kommentera här: