In i dimman

Nu går vi in i högsäsong på jobbet, vilket gör att vi jobbar lite andra tider än vanligt. Vanligtvis har jag lyxen att jobba 7-15.30 vilket jag tycker är helt fenomenalt bra, men nu jobbar jag helt tokiga tider, och olika varje dag bara för att göra det ännu mer förvirrat. Det gör inte mig något, men det kräver ju lite omkastningar i schemat. På tisdagar börjar jag numera 9.30 och jobbar till 18 vilket medför att jag får fixa stallet på morgonen. Känns jättekonstigt! Härligt att kunna rida när det är ljust iaf, men kändes superkonstigt igår kväll när jag inte körde till stallet efter jobb.

 

I vilket fall blev det en uteritt i morgondimman. Damen var faktiskt lite slö, morgontrött kanske! Hon piggnade till när vi hade galopperat lite och kändes fin och avslappnad.

 

 

Kommentera här: