Hektisk dag

Oj oj idag har jag inte gjort mycket annat än att stressa, ni får ursäkta att det här inlägget blir lite tråkigt, men jag har bannemig inte tid att skriva något vettigt. Red iaf ut en sväng på Lina idag, och hann med att beta lille CC en sväng. Det uppskattade han minsann!

Egentligen var det hoppträning idag men det hanns inte riktigt med i planeringen. Imorgon får jag nämligen långväga besök och var tvungen att skynda mig hem och hjälpa sambon fixa lite i lägenheten. Tror Celie och Ullis överlevde utan mig faktsikt!

Jag fick en fråga om Anna (som är delägare på CC) hade någon hemsida eller blogg och det har hon tyvärr inte. Jag gjorde en hemsida till henne när jag jobbade där, men den finns inte kvar. Däremot tänkte jag skriva en liten presentation om henne någon dag!


CC från idag. Ni ser bulan på hans vänstra framben, det är där frakturen är.
 
 

Kommentarer:

1 Celie:

Klart vi överlevde, men det är ju inte alls lika kul utan dig :)

2 Ullis:

Du det var knappt att vi överlevde. Vi vill ha Rebecca med på träningarna. Så det så. ;)

3 jakob ahlquist:

Så kan du ju inte säga! Bara du som tycker det! :)
Åh Skåne hade verkligen varit perfekt ställe att bo på! Tjatar vääldigt ofta på mamma/pojkvän att vi ska flytta dit ;) Måste vara jätteskönt att kunna träna på många ställen speciellt om man har en yngre häst!
Ja det ska bli väldigt roligt, låter bra att den banan inte är så jättestor eller svår! :)

Kommentera här: