SVERIGE!!!

Alltså.... FY FAAAN VA BRA NI ÄR!! Som landslaget i fälttävlan PRESTERAT idag! Har suttit klistrad vid TV:n och varit så sjukt nervös. Vilka ritter! Helt otroligt! Jag finner inga ord...
 
Fylld av inpiration gav jag mig av till stallet och trimmade Z på ribanan, och sedan vidare till Ystad och cantrade Lord. Hästarna uppförde sig bra, trotts regnskurar och åska mellan varven.
 
Nu taggar vi tävling på Lördag!
 
I söndags tränade jag terräng på Lina. Kommer film på det äventyret senare. Tills dess får ni hålla till godo med lite bilder från uppvärmningen. Och ja... Jag borde verkligen korta mina läder! Men jag lixom glömde den lilla detaljen.
 
Har även fått dressyrfilmen från förra helgens tävling på Lord och så har jag ju lite teamchasingbilder att bjuda på dessutom! Men det får ni vänta lite på!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: