Första OS-medaljen

Sara tog silver i den individuella fälttävlan! Så sjukt bra jobbat! Tycker hela det svenska laget har presterat väldigt väldigt bra! Ludde gjorde ju en fantstiskt debut! Den jag är mest besviken på, om man ens får lov att andas den meningen, är Mister Pooh, som jag tycker har tappat väldigt mycket. Han är inte samma häst som han en gång varit. Men som sagt, otroligt bra prestationer av alla våra ryttare! Och tummen upp för SVT som satte in extra sändningar!

Här på hemmaplan var det till att gå upp i ottan och släppa ut hästarna. Sen red jag ut Lina en sväng, och Z fick sig ett joggingpass på ridbanan. Damerna skötte sig bra. Var relativt kravlösa pass för dem båda, mellan regnskurarna. Sedan har jag suttit bänkad framför TVn och avslutat med att fira den första svensak OS-medaljen med att äta ute med min sambo.
 
Bjuder på en bild på dagens Z, medans vi väntade på att regnet skulle dra förbi.
 

Kommentera här: