Fortfarande sjuk :(

Well, läkarbesöket igår resulterade inte i mycket, det är inget större fel på mig, om man bortser från febern. Detta gjorde dock läkaren väldigt orolig. Dessutom visade det sig att min termometer visat en grad under min faktsitk temperatur, så jag har lagat på 40grader när det var som värst, och nu har jag "bara" 38, så det är ju bättre iaf! Det gillar vi!

Jag saknar mina hästar jättemycket. Så mycket att jag nästan gråter faktsikt, ja, jag är vuxen och gråter som ett barn när jag inte får vara med mina fina pälsklingar. Så är det, live with it!

Som lite påster på såren anmälde jag mig till två tävlingar igår! Den första är redan om 1½ vecka, så jag hoppas jag blir bra snabbt så jag kan rida, nu har ju Lina fått lite ofrivillig vila i en vecka.

Vill bli frisk - OMGÅENDE!


Den här söta lilla islandshästen är i minsta laget för mig, men hjälmen är het tycker jag!

Kommentera här: