Året som gick

Igår blev det uteritt med Z i skogen, gick sådär, var mycket is överallt. Jäkla skit-is! Speciellt när det dessutom regnar, det blir galet halt. Kanterna gick att rida i iaf, så vi tog oss runt, men det blev i princip enbart skritt.. igen. Men men! Det stimulerar huvudet lite på dem, och som sagt är det nyttigt att skritta. 
 
På kvällen hoppade jag Corazon. Hon var pigg och glad, vi börjar förstå varandra nu. Hoppar fortfarande lågt, och inte så mycket. Hon blir snabbt trött i huvudet den lilla damen. 
 
Tänkte bjuda på ett litet hopklipp av bilder och filmer från året som gott, och med detta tacka alla underbara människor som hjälpt och hejjat under året. 
 
Några av dem är 
- Mina föräldrar
- Min sambo
- Johanna med familj, Caroline, Karolina och Carina i stallet
- Marie och Josefine (världens bästa lag, även om vi inte kom till start)
- Evelina Sparv
- Rigmor med familj
- Ullis, Celie och alla andra fina vänner
- Hela fälttävlanssverige för god stämning och många och bra tävlingar
...och många många fler såklart! 
 
 

Kommentarer:

1 Ulrika Lönnqvist:

Det är så kul att rida och hitta på grejer med dig.

Den där dagen i Lomma kommer jag leva på i många år. Så underbart!

2 Ulrika Lönnqvist:

Det är så kul att rida och hitta på grejer med dig.

Den där dagen i Lomma kommer jag leva på i många år. Så underbart!

Svar: Detsamma gumman!! <3 Ja det kommer jag med göra, det var helt underbart! Bästa dagen på hela sommaren skulle jag säga! Mer sånt!
Rebecca Joli

3 Isabelle:

Vilket hästår du har haft! Exakt så här det ska vara..vilken underbar blandning av FINA hästar bilder och klipp. Vad mycket du har varit med om och vad många hästar du har ridit och vad dem har utvecklats!! Helt undertbart att få följa er såhär. Fantastiskt, bästa bloggen! Hoppas du får lika underbart hästår 2013 eller ännu bättre!

Svar: Nawh tack snäckan!! Det värmde verkligen! Vi får se till att göra mer saker tillsammans under 2013 tycker jag! <3
Rebecca Joli

4 Celie:

Instämmer med föregående talare! Vilka fantastiska hästar och framförallt vilken utveckling du gjort som ryttare! Hoppas verkligen att vi får lika många härliga prata-skit-i-flera-timmar-dagar under 2013 som vi fått under året som gått. Tack för att du är en så fin vän<3

Svar: Tack! <3 Det värmer att höra!! Det hoppas verkligen jag med! Längtar till du kommer hem!! Och jag är gärna första groom åt dig nu när jag inte kan tävla själv :D Vi kommer ha ett grymt 2013!!
Rebecca Joli

Kommentera här: