Storm

Well, dagen kan sammanfattas med ett ord: Stom. Det har blåst galet mycket, så jag gav faktistk upp ridningen. Hade förhoppningar om att det skulle mojna, men icke. Det får helt enkelt sluta blåsa tills imorgon!

Banksy löpte förresten i onsdags, men det gick tydligen inget vidare. Hoppas på att det berodde på att jag inte var där och hejjade på honom, får se till att vara på plats nästa gång så går det kanske bättre!

Linas sår läker jättefint och hon är inte alls öm mer, så ska nog rida henne imorgon om det känns bra.

Den här helgen är det hakuna matata som gäller för både min och hästarnas del, vilket känns riktigt bra. Vi behöver en liten micro-paus. Igår njöt jag av et gott glas rosé medan jag beundrade solnedgången över öresundsbron, i gott sällskap. Inte helt fel, eller vad säger ni?

Kommentera här: