Så var mörkret här

Nu är det mörkt när jag slutar jobba... Deprimerande... Jaja, så länge frost, kyla och snö håller sig borta är jag nöjd!
Igår skrittade jag ut en runda på Lina. Vi tränade på bakdelsvändning, skänkelvikning och ryggning. Lina var hur fin som helst!
Zamona fick sig ett dressyrpass på ridbanan och hon var fin och avslappnad. Skönt! Är så jobbigt när hon är spänd.
Idag fick Zamona vila. Jag jobbar längre nu och hinner dåligt med dem båda två när jag slutar sent. Lina red jag dressyr på. Jobbade ännu mer med att få henne att gå i en högre form, tempoväxlingar och bakdelsvändning och ryggning. Siktet inställt på LA med andra ord. Gick kanon och det var rätt skönt att vara i stallet nä det var tyst och lugnt, mörkt runtomkring och bara jag och Lina...

Kommentarer:

1 Jessica:

Bakdelsvändning alltså, bra det :) Funkar det? /Grevens Jessica som hittat hit

2 Anonym:

ska du vara med på öveds hubertusjakt på söndag?

Kommentera här: