Grymt!!

Lina är grym, så är det bara!! Idag spräckte vi 60% i dressyren, 62,5% för att vara exakt. Lina var ltie väl taggad i hoppningen, vilket var synd, fick 3 bommar med oss ner. I terrängen var Lina helt fantstisk!! Vi var ruggit snabba, och hindren var absolut inga bekymmer! En felfri terräng vill säga och vi har därmed kvalat till 100cm!
Vad tiden i terrängen slutade på vet jag inte, det står fel i reslutat-listan på nätet. Men enligt filmen red jag hinder nr 3-mål på 2.13, vilket är SNABBT! I resultatet står det 3.59, men tivlar på att de första 100m tog nästan 2 min, tror inte det är fysiskt möjligt att rida 100m på 2 min med ett fullblod! Ska ringa dem imorgon och kolla upp det.

Skriver mer en annan dag, och laddar upp film från dressyren och terrängen, till dess bjuder jag på två bilder från hoppningen!

Kommentarer:

1 Linda:

Väntar på dom där filmerna :P

Kommentera här: