Svar på kommentar

Maria om Liten har blivit stor:
wow vad kul! hur hittade ni varann, svarade hon på en annons du hade eller?


Svarar dig här Maria eftersom du inte lämnat några kontaktuppgifter.

Ja det är fantastiskt roligt! Hur jag och Anna hittade varandra är en rätt lång historia, men för att dra den korta versionen, och den som är mest relevant i sammanhanget, dvs hur CC hamnat hos henne, är att jag jobbat hos henne. Hon ville egentligen köpt Zamona, men hon är inte till salu för alla pengar i världen, så Anna tingade ett föl. Fölet blev lilla CC och efter att Anna varit och tittat på honom så bestämde vi att han fick följa med henne hem.

Jag är otroligt glad för detta. Av många anledningar, men främst för att jag vet att Anna är en fantastisk hästmänniska som undantagslöst sätter djurets bsäta i första rummet. Ett bättre hem kan lilla CC inte få. Så nu hoppas vi bara att han kommer bli en frisk, hel, glad och framgångsrik fälttävlanshäst!


Jag på Zamona & Anna på Easy

Kommentarer:

1 Caroline:

SV ja som det ser ut nu så kommer vi lägga minst en order i månaden, leveranstiden till oss är bara 17 dagar så det går fort vilket är bra.

Kommentera här: