Vilken skitdag...

Nu är mitt "living-mood" verkligen nere på noll...  Nu känns allt mest BAJS! Jag har verkligen inget som gör att jag tycker mitt liv är ens LITE kul just nu... Jag tom följer med andra på jobb för jag inte har något bättre för mig... Iof var det trevligt sällskap, men ni kanske får ett hum om hur jävla fucking eländig jag är just nu.

Jag saknar min häst så jävla mycket... Vill bara flytta hem och kunna rida igen.
Två hundar på jobbet blev misshandlade av några idioter som kastade syra i ansiktet på dem.
Alla kör hoj, utom jag, jag har inte ens något å köra, och hade jag haft det hade jag ändå inte kunnat!
Jag är tjock, ful och ensam och jag kan inte göra direkt mycket åt det heller...
Nu närmar sig sommaren, jag kommer va den enda som är lönnfet på stranden, den enda som inte kan va med när alla andra kör hoj, och den enda som ligger 2 månder efter i tävlingssäsongen med hästen!
Som grädde på moset är ju alla andra runt omkring så jävla lyckliga, och idag snöade det...

Sånt piss!! Snälla skjut mig!

Kommentarer:

1 Ulrica Merkel:

hej snäckan! alla har sånna där dagar! det har vi ju pratat om förr.. klart alla verkar lyckliga.. ingen orkar ju prata om att livet inte alltid e perfekt.. mina dagar går upp och ner oxå.. som alla andras.. det kommer bli bra snart.. allt har sin tid.. och du är jättesnygg!! har du alltid varit.. puss på dig.. jag kom inte in på vår "gemensamma utb " förresten.. men det känns skönt.. har annat o pyssla med och kan söka igen om några år.. ska samla på min lite utbildningar inom hälsovården och människokännedom oxå.. puss igen

Kommentera här: